Och solen försvann..

Det är hemskt. Idag är det 20 Augusti, vilket hade kunnat betyda ren sommar. Men nej vad får vi istället. Massvis med regn. Lite mer sommar är tydligen utlovat till helgen och början på nästa vecka.. kan ju iallafall hopas på det eftersom jag ska ränna runt på stockholmsgator och mysa med älsklingen. Då vill jag ha underbart väder så vi kan knalla o gå överallt, men det märks väll..

Idag har jag iallafall gjort lite nytta iform av bodypump. Men det satte sig tydligen i ryggen då det gör satans ont nu. Annars enbart suttit ute på altanen i regnet hos svärmor. Snyltat till mig mat i vanlig ordning och blivit bortskämd. Somnade i deras soffa och då var det dags att åka hem, så nu ligger jag i min egen och beklagar mig för mannen om min rygg. Sängen kallar nu. Har en skön arbetsdag framför mig i morgon mellan 11-18 bara, ska bli grymt skönt.

Natti!


Försöker ge älsk sånna här hundögon just nu så han ska tycka synd om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0