om jag kunde vara tyst nångång..

Idag har det inte gått i många knop. Skulle ha solat i morse men jag kom aldrig iväg då svärmor skulle med och hon var för trött. Åkte istället hem till henne o fick mig frukost och lunch :) Med jordens träningsverk höll jag på att aldrig ta mig ur soffan på altanen, fy farao. Men det är ju gött också. Blinkade lite oskyldigt fint i ögonen och fick en gammal Adidas tröja jag visste fanns i hennes ägor men som inte var allt för väl använd. Tack Annicka!

 
Den ser inte så attraktiv ut på galgen kanske :P

Cyklade vidare till Mormor i väntan på att älsklingen skulle komma hem från golfbanan. Hämtade upp mina cigg, Andreas snus och godiset mamma köpte med från Båten förra veckan.


Mums!

Älsklingen hämtade upp mig och vi tog en snabbis förbi jobbet. Hann knappt mer än in så frågade de om jag kunde jobba måndag,tisdag nästa vecka.. jag jobbar ju ändå så lite då. Oh ja, tack för den! Så det där med min sista riktiga jobb vecka, det tar jag tillbaka. Men det gör ju inget, ser fram emot Stockholm ju. Extra pengar är ju alltid välkommet också..
En sväng till Begrvik blev det. Försökte hitta golfkläder till Mannen, men det slutade i att jag fick ett par träningsskor av han istället. Blev kär när jag såg dem. Inte för att de var snygga, men äck så sköna och lätta. det är det jag letat efter.. lätta skor.



Hemma somnade jag direkt i soffan, vaknade 07 i morse tack vare älsklingen som inte ens behövde gå upp då. Tack älskling, du är för go!

Soffläge nu med nån film på trean. I morgon väntar jobb igen, om benen bär mig. Haha!

Kommentarer
Postat av: pamp

Dali du ska väl med till emski på lördag? :D

2008-08-12 @ 22:25:48
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det visste jag inte, men det ska jag absolut :D är ledig på sön ;P

2008-08-12 @ 23:47:48
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud så söta skor, ja dom ser sköna ut=)

Ha en bra vecka=)

2008-08-13 @ 10:07:51
URL: http://sarawiik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara: Tack det samma :)

2008-08-14 @ 16:18:26
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0