Os i kvadrat

Idag märktes det verkligen på jobbet att det var OS och att Holm skulle hoppa. Hela butiken stod stilla vid den tiden ungefär. Så mesta delen idag har jag spenderat på en av våra bänkar framför ca 50 tvapparater med OS i full gång. Mäkta intressant! Tråkigt för Holm att det inte gick "bättre", men fan man kan inte vara bäst på allt.. som jag ;) haha
Mitt uppe i hoppningen kom det in en snubbe från HK, medans vi alla i butiken var helt inne i tv: och ingen såg efter butiken. det var tur att han också var mer intresserad av OS just idag.

Var till Intersport och bytte Puma linnet jag köpte i Söndag, det ar lite väl tight, så fick bli ett gårtt sånt som jag köpte vitt istället.
Tänkte slänga på mig skorna för en promenad senare, men fastnade hemma hos mormor ätandes bullar istället. det kändes mysigare.

Har förövrigt klarat min vecka helt utan godis nu. Älsklingen är mäkta imponerad, även jag själv. Är inte ens sugen trots det mamma köpte på båten står i skåpet. Men nu har vi en ny deal som jag måste hålla.. I Will!


Slut på dessa godheter när det är fika-tajm, Buhu! ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

starkt att vara utan godis. sj så höller ja på att sluta snusa, och sluta dricka sötdricka.. usch va beroende man är, borde tänka mer på vanligt godis också, men de blir nästa projekt de=)

2008-08-20 @ 11:15:55
Postat av: Johanna

Sara: haha ja men är det, men det går rätt bra för min del faktiskt :) Lycka till med ditt!

2008-08-20 @ 20:59:16
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0