Ruskiga regn

Vaknade upp till halv soligt väder, men kändes inte så uppiggande ändå så jag åkte in till stan för att njuta av "sol i sinnet brun inne" en sväng. det var riktigt underbart.

Åkte ned till stan igen för en lunch med Emma, Amanda och Sandra. Kallt som satan då de envisades med att sitta ute i Waynes tunnel, men en varm choklad och lite mat senare var jag rätt varm igen. En stund i affärrna hann vi med också, skulle enbart va social mot Amanda, men kom därifrån med en påse från Gina med en kjol i.. ska ju faktiskt ut på lördag ;)

Den där halv solen som visade sig i morse försvann ganska snabbt, men nu ser det ut som att den kanske kommer tillbaka. Hur som haver ska jag iallafall slänga på mig träningskläderna nu för att bege mig till gymmet och försöka mig på ett Bodypump pass, ska bli rogivande med den här träningsvärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0