Sista dagen på veckan

Söndag idag om ni missat det mina vänner. Har jobbat som vanligt och sen varit till moster m. familj och fått tårta o grejer. Min andra moster fyller år i morgon så vi firade henne lite. Gosigull med världens sötaste kusinbarn Emelie också, vilken goding hon är :)

Nyss sett klart på Bee Movie då vi inte orkade det igår kväll. Spelat lite Shrek på PS2:an men det gick inge vidare.. spel för 3+ och jag ger upp. Bra Johanna..

Imorgon åker jag iväg till Sthlm, oväntade spontana planer smides idag. Min kusin förljer med upp nån natt och åker hem för att sedan komma upp på torsdag igen då det vankas spelning för hennes del :) Så hennes första riktiga spelning får jag alltså se på andra sidan Sverige, i Stockholm. Haha! Hoppas det är på nått rolit ställe så vi kan festa efter.

Nu måste jag hoppa i sängen, ska upp o pcka allt i morgon då jag inte lagt ned ett dugg idag. Haft det mys med älsklingen hela kvällen bara. Ska ju vara ifrån varandra så lääääänge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0