Som förr i tiden..

Igår hann jag med en del. Vaknade grymt tidigt och det visade sig senare på kvällen. Åkte iväg och solade. Träning som jag inte tyckte var så där gör jobbig, men nog har jag träningsvärk idag. Som alltid är lika skönt. Fick klättra i träd också, alla äpplena i toppen skulle ned. Fast det lyckades jag inte med. Men det var hursomhave kul. Inte varje dag man klättrar i träd nu för tiden. En Lunch ute på bergvik och lite stros. Hann se ett och annat kul inne på OBS, extrema människor, Buffaloskor, elaka godistanter mot småbarn m.m. En promenad senare och jag är utslagen i svärmors soffa. Fick goding kvällsmat också, sen satte de på en film. Jag såg 30 minuter sen somnade jag och vaknade när det var 30 min kvar.. förvånade? Jag är så jävla social när det gäller filmer. Måste bli bättre på de.. haha! Jag kämpar, det lovar jag.
Åkte hem och slocknade ganska omgående i sängen.. är jag rolig eller är jag rolig?


Riktigt så här såg inte äpplena vi plockade ut. Deras var gröna och super goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0