Sommarplaza

Jiho vilken skön dag det var på jobbet igår. Jag hade verkligen flytet med mig, sånna dagar är BÄST! :)
Efter jobbet var det bara att stressa hem för att slänga sig in i duschen och göra sig iordning snabbt som bara den. Svärmor skjutsade bort mig till Zandra och Anders där det vankades förfest. Mycket trevligt och en hel del fölk.
Knallade iväg bort till Plaza och thanks to G-zon slappp vi kön, det tackar vi för.

Väl därinne kunde jag dock inte förstå vart alla mäniskor va, såg ut att vara skit lite folk men kom ju mer och mer hela tiden. Massa dans och härj senare var det Johanna som moget tog sig  kragen och tog en taxi hem efter 01 snåret. Det var vyxenpoäng i massor till mig där..

Lyckad kväll iaf. synd att det var sista Sommarplaza för iår. men det kommer fler år ju!




 

 





Thanks Plaza for this year! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0