Sthlm - Kärt återseende

En sväng till farmor när jag hade vaknat till liv och gjort mig redo för dagen. Kamean fick följa med så jag fick fota och testa kameran lite :)
Åkte ned till stan o mötte upp kusin och Elena en snabbis när de kom med tåget. Sen var det iväg o möta Susan för en fika och mycket update! Var ju över 1,5år sedan vi sågs sist.. eller nånting sånt. Det var iallafall riktigt kul :D

Mötte sen upp pappa för att hälsa på ytterligare arbetskamrater o dyl. Gick till en Pub o tog en för min del, cola innan vi åkte vidare hem till Farmor för lite käk.

Ligger i sängen nu o packat ned det mesta nu. Åker hemåt vid 11 i morgon så jag hinner träna, tvätta osv innan jag ska iväg o jobba.. Ska bli skönt att komma hem, men samtidigt skulle jag vilja vara kvar minst en vecka till! Men saknar min säng och Älsklingen för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0