Sthlm - Mer shopping, Hej Då och fotoklubb

Åkte ned till stan direkt idag efter frulle osv. Låste in Lindas grejer på Centralen då hon tog tåget hem på em.
Shoppig, Shopping var det iallafall idag. Kom in på Åhlens och där stod mina svarta stövlar, la undan dem ifall att. Sprang kors och tvärs över hela stan och fick med oss en del i påsarna. In i Gallerian för självkart en Brownie med mjukglass. Åh vad gott det är! Mer shopping och sen tror jag faktiskt (hör och häpna) att vi tröttnade båda två. Till Åhlens City för att köpa mina stövlar och iväg till Centralen. Vinka av Linda och tog pendeln ut till pappas jobb för att se hur han jobbar. Träffa massa av hans kollegor, efter att äntligen ha hittat dit, som snabbt konstaterade att jag är syster till min bror. Smarta va? :P Haha.
Satt på hans kontor en sväng och lärde mig ytterliggare om kameran, fast hans då. sen åkte vi till Lidingö för att kolla in en fotoklubb han ska gå med i. Riktigt kul att få se massa bilder folk tagit och deras tävlingar m.m. Var även nån mer "proffsig" fotograf där och kommenterade och bedömde alla bilder och sa lite vad de skulle tänka på m.m. Riktigt intressant.

Blev ännu mer kamera prat väl hemma och som jag skrev så ska jag förmodligen avancera på en gång med ett till objektiv. Haha, ska bli riktigt kul att se hur detta kommer gå ;) Kul att kunna "tävla" lite mot pappa bara jag lär mig allt.

Nu är det dags att stänga ned här. Ska till sumpan i morgon också förmodligen då det är där Linda har sin spelning. Sen måste jag vara pigg för att möta Susan som jag inte sett på över ett år. Lääängtar!

Neej, inga bilder ännu. Det får ni hålla tillgodo med tills i morgon eller när jag åter finns i Karlstad igen..

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0