Stockholm - Mån,tis

Det har väll inte varit så där gör bra update sen jag åkte hemifrån i måndags. Men nu befinner jag mig iallafall i sthlm hos Pappa. Kom upp efter några stopp på vägen och fick farmors goda mat. Blev ingen restaurang eftersom pappa skulle bort. Så tog med Linda ned till Farsta Centrum för lite shopping.
Åkte hem till pappa och fick min födelsedagspresent som ni redan vet vad det var. Fick en stor kartong där det låg ett paraply och en bruksanvisning till en Nikon D80. Om jag var lycklig och hoppade runt, det kan jag lova. Har jag sagt att jag har världens bästa pappa (och mamma!)? Det har jag iallafall.. Herregud jag fyllde bara 21 :P 
Resten av kvällen var det Guitar Hero spelande, lite film och självklart en massa pillande på nya kameran. Pappa försökte lära mig allt men det gick så där.. såg nog mest ut som ett levande frågetecken (?).

Tisdagen spenderade vi ute på Barkaby. Inte som jag kom ihåg det men nog kom vi därifrån lite fattigare i plånboken men lite rikare i garderoben. Jag och farmor lyckades fynda rktigt ordentligt eftersom killen i kassan gjorde fel. Så det tackade vi för.. Och tack Farmor :) Var in på ett ONOFF också och fick mig en väska till kameran. Fick tom en rundvisning på lagret av deras butikschef. Är man arbetsskadad så är man tydligen..
Pappa skjutsade ut broder så vi fick mgås en stund också. En vild biltur och lite så var vi hemma hos honom och fick se hur han byggt om sin lägenhet. Herrejävlar så snyggt det var. Inte alls samma lägenhet som innan. Nu fick jag verkligen mer motivation att göra om hemma..
Hann med lite mer shopping på kvällen då Skrapan hade kvällöppet. En rundtur i Sockholm så kusin fick se lite och sen hem för att somna till samma film som dagen innan..

Nu bryter vi för inte så mycket text i samma inlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0