Träningkläder

Efter att ha tagit sig ur sängen på dagen idag tvingade jag med älsklingen till Bergvik. Kjolen jag köpte under veckan lämnade jag tillbaka, har ingen användning för den helt enkelt. Vill inte ha fler plagg som bara ligger med prislappen kvar och aldrig används.. Jag har faktiskt gjort ytterligare att ryck nu på kvällen och rensat ur lite mer kläder jag inte vill ha kvar. Känns som jag gör det varje dag, men dessto mer som åker ut dessto bättre är det.

Hur som helst så var jag smart nog att tappa bort älsklingen på Bergvik, hur man nu klarar av att göra det. Men mobilen och plånboken låg kvar hemma så det var bara att leta efter han överallt i 30 minuter. Men innan hann jag självklart lägga undan lite träningskläder då det var det jag var ute efter, så två par byxer och två linnen kom jag hem med.. riktigt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0