Två ledigheten - fullspäckade dagar

Började veckan med två dagars ledighet. Fy sjutton vad välbehövligt och gött det var.

Drog med mig Emma ut till skutis tidigt på måndagen, där satt vi i våra stolar från 10.00 - 18.00 typ. Inte fel alls. Förutom att jag lyckades bränna mig i ansiktet. Sololja i facet är inget att rekomendera. Men annars var det en riktigt lööövely day. Ett dopp var 5 minut var ett måste. Rastlösheten i samband med 30 graders värme går inte ihop för min del. Men jag plaskade på och fick allt med mig Emma 8 ggr av 10 ;)
Jonna kom ut och joinade oss efter jobbet också. Inge kul att sitta bredvid henne bara, brunisen efter sin utlandsresa.




Får låna bilderna från emmas blogg eftersom jag inte fått dem ännu..

På kvälla tog jag med svärmor ut på en riktigt kvällspromenix. Det första jag stöter på i skogen är en kopparorm så jag flyger upp i luften och 5 meter bort. Finns inget jag tycker så illa om som ormar!! Alla äckliga grodor var heller inte alls söta!

Tisdagen begav vi oss tidigt iväg på våran årliga släktresa till Götet och Liseberg. Tog nog årets varmaste dag (trots detta nästan ingen kö), men tillslut ville himlen öppna sig en sväng för även oss, och det tackade vi för. Äntligen iår fick jag åka Uppswinget. herregud vilken skön karusell. Dock kunde jag tyvärr ej slappna av och njuta av karusellerna lika mycket iår som tidigare då tanken i min skalle löd : Snälla lossna inte.. vad gör jag om just min släpper? Men se där - jag lever ännu! Dock fick faktiskt uppskjutet stå över iår, tänk om..
Hann med lite shopping i form av en kjol och ett par shorts inne på femman innan också :)
Sen vill jag bara tillägga en sak: Helvete vad jobbigt det är att åka så många, sluta göra bagateller till världsproblem..

 
Vi var inne på den där 3-D filmen, det var rätt häftigt faktiskt. Sen att man inte var så snygg är ju en annan sak :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0