Vilken dag..

Det har gått i ett hela dagen idag. Från klockan 10 när vi öppnade tills 19 när vi stängde. Kul som bara den. Hellre såna här dagar än sega utan folk. Mycket bra kunder inne idag, även om de fått vänta länge eftersom vi varit en man kort så har de ändå varit förstående och trevliga, sån uppskattas. Tom kösystemet har de börjat förstå, inte illa!
Att jag fick jobba över halva min lunch och ingen mer rast gjorde mig ingenting idag.

Åkte direkt ned till stan  efter jobbet och mötte upp mamma för lite shopping. Fick mig två par skor till jobbet, Tack Mammi. Mamma fick även hon med sig riktigt snygga skor, varav jag är dökär i hennes pumps, dock för höga för min del. Ingen lust att blir 180 cm lång :P
Fick även med mig ett par leggins från Gina och örhängen och en "hår-pinne" från indiska.
Köpte även present till mormor, en resväska i Limegrönt så hon hittar den lätt i London i höst. Hoppas den blir bra :)

Annars var inte själva "persmäss" så mycket att ha. Hittade ingenting till håret. Sprang in på den lilla butiken i Duvan som bara säljer sånna saker och frågade, och där fick jag veta att jag kunde använda samma värmeskyddande produkt som jag köpte i går även till mycket annat. Jippi! Men dett glansserum blir det nog till att införskaffa ändå..

Nu blir det snart sex and the city - dubbelavsnitt. Sen är det läggdags. Imorgon skulle vara en ledig dag, men eftersom det är sjukdom på jobbet så får jag ställa upp och jobba. Som sagt, kan inte det där med nej..



Blir bild på ena paret, orkar inte fota de andra och hittade ingen bild just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0