Vuxenpoängen?

Jag lever ett mellankoliskt liv, som BlondinBella så fint vill uttrycka det. Men vad gör det när man trivs? Hon är allt bra på att provocera mäniskor den tjejen. Hemsk människa, fast ändå gillar jag henne på nått sätt..

Nåja, nog om det. Jag har seriöst tänkt efter idag när jag senast åt et hemlagat mål mat. Det är evigheter sen om ajg ska vara ärlig. Har varit riktigt bra på at käka ut och även typ smörgås endast hemma. Skulle vara intressant att veta vad många kilon jag gått upp i sommar!? Haha, nej så illa är det inte, men usch..
Måste verkligen lära mig laga mat hema + massa matlådor.
I morgon är det iallafall dags för min del at ta tag i träningen igen, jag lääängtar!

Nu ska jag iallafall se nån film och mysa med mannen, så som söndagar ska spenderas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0