Äntligen klart

Nu är alla klappar utom två klara, men de två får faktiskt broder överta då jag fixat de andra. Glad att ajg hittade de jag skulle idag, så i morgon kan jag bara koppla va utan att tänka på julklappar.

Åkte ned till stan med mamma på förmiddagen för att fixa hennes till älsklingen. Blev gör bra. Tror nog han kommer bli en aningens förvånad men nöjd :)
Sen blev det lunch hemma hos mamma, ljuvligt gott.

Hämtade upp Emma för en sväng på Bergvik där jag inhandlade det sista och något litet till mig själv innan vi begav oss em till henne för en fika. Über goda lussebullar hon gjort, glass, pepparkakor osv. Mumsig. Tölande och Laguna Beach tittande, som jag förövrigt inte förstod mig på riktigt.

Kvällen spenderade vi med att tvätta bilen (välbehövligt) och sen såg vi (eller iaf. mannen eftersom jag somnade) nya PB. Nu är det Natti Natti som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0