Dagen före.. eller nästan.

Nu är det ju officiellt julafton, men för min del fortfarande dagen före eftersom jag ine lyckats somna ännu. Dock dags nu då jag vet att jag kommer vakna tidigt i morgon (som alltid på julafton) och måste vara pigg inför jobb igen på juldagen.
Ska bli underbart med en ledig dag imorgon med familjen :) Att vi får och får ge julklappar är ett stort plus. För mig är liksom julen helig, en av bästa dagarna på året!

Hursom har den här dagen gått i ett på jobbet, igen. Kul som fan. Mest kännt mig som en springtös då vi försökt fixa det mesta innan stängning så vi bara kunde börja skylta om. Massvis med tv osv som skulle ut i butik, men vi blev klara rätt fort och det var en lycklig johanna som skuttade hemåt för julledighet (en dag!). Fick oss en varsin julklapp iform av bestick, Tackar Tackar :)

En sväng till mormor för att umgås med Pappa och Broder som anlände idag. Då är det verkligen jul.
Fixade pappas present i natt/morse. Vi kom på en riktigt bra sådan, och eftersom han inte fick nån present i 45-års present i sommras får han en extra nu. Kommer bli super bra och kul! :D

Nu tar vi kvällen här säger mannen. Återkommer när tid finnes!

GOD JUL så länge! En stor jul puss till mina älskade Vänner ♥



Det här kommer bara vara en bråkdel av årets alla klappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0