En hektisk lördag

Vaknade tidigt trots sovmorgon. Var riktigt bestämd att åka ned till stan innan jag började för att fixa lite, men tröttheten tog överhanden och jag somnade snabt om igen.

Iväg till jobbet för en hektisk dag igen. men som alltid lika kul när det finns att göra. Hur skönt det var att komma hem och veta att det är lördag men jag ska inte vidare och jobba går knappt att beskriva.
Mannen och hans vän stod i köket när jag kom hem i fullfärd med att diska och fixa tacos. Hur gött att få serverat? En dusch senare och allt stod klart på bordet bara att sätta sig. Tack Pöjker! Kanske mest fjäsk för att de skulle få spela i lugn och ro nu på kvällen.. haha!

Jag har tagit mig en powernap nyss och ska åka iväg till Lovisa nu för att umgås en sväng med tjejerna. Njuter verligen till fullo a att jag är ledig en lördas kväll.

Ser även ut att lösa sig för min del på juldags kvällen. Vore underbart om jag fick ledigt då så jag kan umgås med pappa ist. för att jobba. Ska ju ändå jobba hela juldagen och börjar tidigt på annandagen också. Får veta imorgon. Tackar Elena tusen ggr om det blir till min lycka, kommer verkligen ge dig åter, det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0