En tanke

Eftersom jag inte tycker nått av mina jobb är speciellt meningsfulla. Jag trivs det gör jag, men jag gör liksom ingentign meningsfullt, missförstå mig rätt nu. Sälja mat/elektronik, hänga in jackor VS. ett jobb där man jobbar med människor som behöver ens hjälp mer.. går inte att jämföra. Men självklart behövs det folk på dessa ställen jag är också, annars skulle ju inte jobben finnas.
Hursom har jag nyss gjort en grej jag hoppas går vägen. Det handlar om så lite, som kan hjälpa så mycket. Men det är bara att vänta och se, som med allt annat..


Vad är egentligen meningsfullt här i livet?

Kommentarer
Postat av: pamp

Svar; haha, nu i efterhand skrattar jag också åt det, det va annat än vad jag gjorde på dagen det... ;P;P;P

2008-12-18 @ 00:01:41
URL: http://pampp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0