Last day before christmas

Japp precis som rubriken beskriver så kommer jag nu jobba varje da fram tills julafton, då är jag ledig sen jobbar jag ytterligare en massa tills nyår. Känns piss att Pappa och broder kommer hit och jag tagit åt mig dubbelt jobb så jag knappt hinner se dem :(

Efter en lång skön morgon i sängen var det dags för Pump, åter igen nya passet. Lika kul idag om inte roligare. Vi var endast 4st inkl instruktör, det gör mig mer motiverad på nått sätt, kul.
Hem för att tvätta undan lite och sen bege mig mot mormor för att umgås lite.

Kvällen i goda vänners sällskap hos Lovisa med Malin, Engan och Lottan. Inte fel alls, var för längesen jag träffade nån av er, måste bli ändring. Lovisa flyttar ju snart ifrån oss också, så det är mindre kul.
Massa tölande och lyckliga slut hos mina kära bönner sen fick det bli hemåt.

Matlådan inför morgon dagen avklarad och nu ska jag krypa i säng med mannen. Imorgon är det som sagt dags, men eftersom jag inte börjar förens 11 så ska jag hem till svärmor för frukost innan och lämna älsk andra julklapp.. han är för nyfiken här hemma.

En hel annan liga!


Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0