Sista julklapparna..

Idag är det måndag.. igen. Bara Måndag och Fredag nu för tiden. Men jag är iallafall ledig i dagarna tre och har en del som behöver göras för sen rullar det på och ingen ledighet förens julafton och efter det inte förens dagen innan nyår. Wiiiehhoo! Men det ska gå.

Tränat idag, lika jobbigt som i fredags och det är så jävla skönt. Den där känslan att man håller på att avlida men ändå bara vill fortsätta :)

Nu ska jag bege mig ut och fixa de sista klapparna. Hoppas bara finna dem, den allra sista.. till pappa överlåter jag till broder, för det står helt still. Kul när ingen vill ha nått, verkligen! Men man är väll ungefär likada själv så jag ska vara tyst, haha. Vore bara skönt att bli klar med allt idag så jag akn koppla bort det sen och bara fixa små detaljerna :)

Kommentarer
Postat av: Emma

nej.. mössan var fin men inte på mig :P men jag är ju illa tvungen o ha en mössa haha ;) puss tack själv

2008-12-16 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0