Trosdag, Fredags fullt upp!

Torsdag och fredagen gick himla fort. Båda dagarna var det fullt upp på jobbet. Igår fredag hann jag inte med nånting annat än att stå som fastklistrad i kassan, men det är kul.
Torsdagen bjöd ju svärmor på frulle, och avslutade även dagen där med bonde söker fru.

Igår kväll efter jobbet hann jag knappt innan för dörren förens jag däckade i soffan en stund. Eftersom hela lgh var full i dataspelande pöjker gjorde jag bästa i att somna en sväng. Tölande i telefonen med pappa och farmor innan, massa kuligheter inför julen :)

Ensam Hemma 2 fick bli min somna film för dagen, men den lyckades (hör och höpna) hålla mig vaken tills den var slut. Somnade riktigt skönt igen.

Inte direkt mkt roligt vetande i detta inlägg, bad for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0