Update

Inte haft lust att blogga på lääänge nu, men de är dags för en update. Har väll hänt en hel massa sedan sist.
Jobb varierat med ledighet, träning julkalppar, familjen och vänner är väll det mest intressanta. Kan knappast komma ihåg nått som är spceillt minnes värt, eller jo visst finns det sådant..

I helgen tillexempel var det full rulle, arbete, julbord och Hej då-ande. Släkten samlade ihop sig för att bege oss ut till borgvik för ett julbord. Himlans trevligt och jäklig gott.. även om jag fick hålla mig till fisk sidan. Mormor hade fått nya bilen så det blev en racer ur hemåt, fin bil för övrigt :)

 
Mysigt att vara där en annan årstid än vi brukar. Här sprang jag och kusinerna runt varje år på midsommar förr :)


Att bropå ingenting så har jag nu äntligen fått tag i min vita mjuka halsduk, gissa vart den låg? I en byrå hemma hos Svärmor.
Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0