Utmanad

Eftersom Johanna har utmanat mig coh de andra tjejerna är det väll bäst att jag antar den, läs och njut..

SAMMANFATTNING 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skaffat mig nytt jobb (inte ONOFF) och talat om för chefen vad jag tyckte och tänkte kanske?
Var på Dirty Dancing musikal i London, bästa någonsin!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Anna fick sin sötis Elsa :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Lyckligtvis inte!

5. Vilka länder besökte du?
 
Nörge och England


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid med familj och vänner, mindre jobb.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
7 Maj, 1 Juni kanske?

8. Vad var din största framgång 2008?
Andra jobbet för i år, ONOFF

9. Största misstaget?
Missat för mycket kul pga jobb, pengar är inte allt!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mina årliga förkylningar, självklart

11. Bästa köpet?
Audin med älsklingen i sommras

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping, London resan och självklart Bilen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kick - Fest hos mig, Magnus Uggla - 24 timmar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid till mina vänner, åkt till pappa oftare

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat


18. Hur tillbringar du nyår?
Jobbar, firar 6år med älsk och njuter av vad det nu blir..

19. Favoritprogram på TV?
Ensam Mamma, Bonde söker fru, Gossip Girl


20. Bästa boken du läste?
Flyga Drake, massa andra sann böcker.

21. Största musikaliska upptäckten?
vet faktiskt inte

22. Något du önskade dig och fick?
Jobbet på ONOFF


23. Något du önskade dig men inte fick?

Tror inte det

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade och firade med älsklingen på restaurang på kvällen

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut massvis

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som alla andra år

27. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familjen och självklart älsklingen


28. Vem saknade du?
Åter igen ett tomt år utan Morfar, men också som alltid Familjen i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0