Älsklingen får konkurans

Skönt med jobb idag efter två sega dagar i soffan. Var lagomt uttråkad på jobbet dock då det inte hände värst mycket, jag vill att tiden ska flyga förbi. Eller vill iallafall ha nånting att göra :P

Efter jobbet fick jag en impuls att åka iväg och köpa mig en ipod nano. Så nu har älsklingen fått konkurans ;) Lyssnar ju på musik ungefär 24 timmar om dygnet, och då mesta dels på mobilen, vilket oftast reulterar i att batteriet är slut när jag som mest behöver den.
Skaffade även ett armband till den så jag kan ha den när jag träna osv. Kommer förmodligen inte att ångra mitt köp. Och efter förra månadens hårda slit på jobbet var jag med än värd den. Att jag även får rabatt på allt jag köper gjorde inte valet så mycket svårare :P

Blev lite kikande på bil också. Vi hittade faktiskt en vi föll för båda två, men den är sprillans ny och det vill vi förmodligen inte ha. Känns lite som att kasta massa pengar i sjön. Vi får se hur det blir, troligtvis ingen bil innan sommaren, men kolla kan man alltid göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0