Äntligen ledigt

Har äntligen jobbat klart mina 9 dagar. Nu är det helg, och jag får för en gångs skull känna på hur det känns att ha en "riktig" sådan utan jobb :) Dock kunde dagarna slutat på ett roligare sätt än det gjorde, för det var inte alls kul. Men det är förvisso löst nu. Kändes ändå skönt att det blev som det blev faktids!
Har massvis med planer i morgon, men den bästa är utgången med Mallan som följs upp utav Calle. Kan inte bli fel!

Ingen träning idag heller, vaknae allt för sent. Åkte i stället till svärmor och umgicks en stund innan jobbet. Väl på jobbet hade klaten johanna glömt matlådan hemma, typiskt mig :P

Nu ska jag njuta med lite Wii och förska känna av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0