Beroende

Har just nu två riktiga beroenden, eller det ena är väll ett jag tyvärr aldrig kommer bli av med och haft i alla tider, nämligen choklad. kan äta choklad i mängder men ändå aldrig tröttna´. Jag är konstant sugen på choklad och skulle förmodligen kunna leva på just det!
Hur kan det ha gått såhär illa? Vill verkligen inte ha det här suget konstans 24 timmar om dynget 365 dagar om året, det är inte bra.
Stolt om jag är har jag inte ätit en enda choklad/godis bit ivarken igår eller idag. Känner att det blivit lite väl mycket av den varan de sista 2 veckorna. Ock det ihop med minimalt med träning är ingen bra rekomendation.

Mitt andra beroende är självklart One Tree Hill. Vill så gärna se igenom hela serien nu så jag kna släppa det, men icke. Det är lika bra varje avsnitt även om det händer i princip exakt sama saker hela tiden.
Det värsta är att när jag sett igenom denna kommer jag väll på nån ny serie jag vill se!

Har faktids ett tredje beroende också, men det är något jag haft de senaste 5åren och lite till. Ja, ni har förmodligen förstått att det handla om min andra hälft Andreas. Så fort jag inte är med honom saknar jag han vid min sida. Skulle helst vilja vara med han jämt, fast det skulle nog bli jäkligt tråkigt efter ett tag, coh man tröttnar ng på varandra. Men han är trots allt verkligen min andra hälft och finns det verkligen någonting som heter själsfrände så är Andreas min. Tack älskling för det!
När man pratar om trollen så kommer de hem också, mys.

Jaja, mycket smörande nu jag vet, men är man kär och galen så är man :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0