Dag 2 avklarad

Tråk dag igen. Klev ur sängen vid 10.00 och började sedan jobba 11.00. Som vanligt har det gått i ett på jobbet. Vid 17.30 tänkte jag lägga mig ned och bara sova en stund. så slut i kroppen. Fick mig ett litet skratt anfall, min arbetskamrat Robert är för skön :P Var väll något övertrött, men det gjorde att de sista 3 timmarna gick fort.

Ligger i soffan nu och ser på nyhetera, fråga mig inte varför. Inte ett dugg intressant.

Ska pallra mgi in i sängen och sova snart, värker i hela kroppen, specielt benen..


Men 2 dagar har nu gått, bara 6 moore to go innan två heeeelt lediga dagar. Fan så skönt det ska lbi. Men jag ska inte klaga, kunde haft det värre, och det är självklart skönt att jobba.

Men att gå från ledigt hela veckor, till att jobba mer än heltid (iaf. denna veckan) är en BIG förändring för johannas del.


Nej, pussa på min snygging ska jag göra nu, sen sova.

Tråkigt att jag och älsklingen kommit in i en sån här jobba om varandra period igen. Mår inte bra när vi inte får ses oftare och har tid för varandra. Mest sörjer jag att vi aldrig kan göra något tillsammans.

Tur att vi är unga och har livet framför oss :D
Älskar dig Dreas! ♥image332


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0