Facket

Nyss suttit i hur lång telekö som helst till facket och a-kassan. Tänkte jag verkligen skulle ta tag i det där. Dock lite uppgifter jag måste fixa först. Mami börjar bli trött på mgi nu, haha. Och lovar, om jag inte går med, det är då det händer mig nått.. typiskt mig!

Promenerade med sara i duggregnet förrut, inte alls härligt. Men kul att ha en liten uppdate. Tror knappt vi pratat på över 2 veckor. Tråkigt det där när man blir stor och vuxen, ser knappt aldrig mina tjejer längre :( Buhu!

Glad över vädret idag ändå.. ska ju iväg och jobba sen med mitt härliga team :D I morgon är det dagen som gäller. Jippie, är alltså ledig hela eftermiddagen + torsdag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0