Fredag

Igår var det inte kul alls att kliva ur sängen. Var riktigt nära att jag lyfte luren och ringde till chefen för att sjukanmäla mig,. Men icke, in i duschen och sne iväg. Gick dock på halvfart och ville bara ha kraft att orka mig igenom dagen. Hade väldigt roligt då jag jobbade med Robert också, som alltid drar en massa dåliga skömt i Johanna stuk :P

Skulle egntligen ha varit iväg till andra jobbet igår och jobbat också. Men kände att efter det första jobbet så orkade jag verkligen inte. Var en av de andra tjejerna som var jättegullig och tog det passet åt mig så jag slapp. Kände att jag inte hade nån lust att åka dit och vara där själv, för om jag hade blivit värre så hade jag inte bara kunna åkte hem liksom..

Åkte istället efter jobbet hem till svärmor och beklagade mig lite. Men fick ändå med henne på en promenad. Kändes välbehövligt efter en hel dag inne.
När vi komtillbaka hem till dem så skulle jag bara se 5 min av ett gamalt Grey's avsnitt och sne åka hem till honingen. Det resulterade dock i att vi båda la oss i en varsin soffa och efter 5 minuter somnade :P

Hem till älsklingen och självklart iväg för att skaffa fredags godis och Pizza. Tänkte oss en såndär riktigt slapp fredag hemma i soffan. Så fel vi hade, hann inte mer än käka upp pizzan förens svärfar ringde och sa att han och farbror Bo entrat Sverige. Så det var bara att slänga på oss skorna och vandra upp till älsklingen farmor. Skulle bara upp en stund, men 03.45 i morse gick vi hem. Hade en riktigt trevlig och underhållande kväll.. som alltid med de där två tokarna :)

Inte riktigt som min fredag var tänkt från början..

image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0