Hjärte dagen

Alla hjärtans dag ♥

Egentligen förstår jag inte varför man ska "uppskatta" sina nära och kära just denna dagen. Egentligen ska man väll uppskatta dem lika mycket varje dag. det gör iallafall jag. Fast okej, jag har visat det lite extra mycket idag.. till exempel genom att ge min mamma och mormor blommor och choklad.
Älsklingen däremot fick ingenting, då vi lovade varandra det..

Fick ett till pandora armband av mamma i silver med guld låset, i armbandet hängde även guld hjärtat. Tack snälla, snälla, snälla älskade mami!

Fick en chokladask och trisslotter av svärmor ihopp om att bli mijonärer så jag kann köpa min älskade sommarstuga jag sett, men tyvärr gick inte den viljan igenom :( Tack ändå snälla svärmor!

Dagen har tillbringats hos svärmor en stund, sen äntligen träning. Första gången på över två veckor. Gissa om jag njöt? Sen tog jag tag i mig själv och uträttade lite vettiga saker, som att hämta balklänningen från kemen, åkte till bergvik och fick väskan jag fått av Annicka lagad. Äntligen.. det är ju en av mina favvisar.

Hjärtedags fik hos mormor med ena moster mamma och Amira. Massa goda onyttigheter.
Åkte hem för mys med älsklingen, han överraskade med kina mat. Inte förvånad då han skulle stå för maten (även om han är den bra kocken av oss!). Men jag klagade inte, älskar't ju :)

Sett på Goal II, eller ja sista halvan iallafall då älsklingen smart nog satte på den först och vi inte blev något inspirerade av att se första halvan efteråt :P

Nu ska jag vara social och mysig igen, känner mig på riktigt, riktigt bra humör idag. Kanske inte så konstigt med tanke på dagen strålande solsken :D

Hoppas ni har en trevlig Alla hjärtansdag ♥

image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0