I'm a sucker

Yes I am!

Fjäskar som satan för älsklingen. Varit och handlat, fixat massa här hemma, nu lagar jag till och med mat. Hur mycket tror ni inte jag vill börja renovera? :P haha
Nej då, hade ju lovat honom att laga mat idag. Kyckling Sambal Oelek med potatisgratäng blir det. mums! Är hungrig som satan, även varit duktig och gjort så det ska räcka till matlådor torsdag och Fredag. Oh ja, jag är enformig, men älsar man det så gör man. Smakade dock nyss på det, och det blev jäkligt starkt, ändå hade jag bara i två teskedar. Haha, but I Love spicy food.

Top Model ikväll ocks, tvingat älsklingen se det med mig, Nada fotboll hemma hos oss idag, nu är jag trött på det.. men iofs. med mitt fjäskande kan det kanske bli så, vem vet? :P

Tidigt i säng iallafall, börjar 07 till morgonen. När jag slutar ska jag umgås med jonnis. Kanske skulle passa på att ringa henne nu innan maten blir klar.

Hej svejs från fjäskaren nr 1 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0