ingen ork till rubrik, men kul ändå

Jag ska söka jobb i veckan. Pratade med en idag, och kanske att de ska anställa en till. Det vore nog ett rätt nice jobb. Men vi får se, ska lämna in en ansökan under veckan iallafall så får vi se sen. Förmodligen kommer de säkert inte anställa fler, men man vet aldrig. Ock så snällt att han tänkte på mig :)

Hoppas kan man ju alltid.

Nej, jag vet ska inte klaga.. jag har ett jobb som jag trivs med, kollegorna är toppen och jobbar mer än heltid just nu, sen med andra jobbet blir det verkligen mer än heltid. Men det skadar aldrig att fortsätta söka. Man kan alltid få nått bättre än det man har, så är det ju. Men åandra sidan, jag klagar ju inte..
Jag är bara glad att han tänkt på mig och talade om det. Det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0