Klantigare får man leta efter..

Så jävla skönt att komma hem från jobbet. Även om det har varit riktigt kul idag. Jag, Nicole och Robert är ett fint team tycker jag. Haha! Pling Pling!

Haha, när vi hade stängtoch jag skulle handla insåg vi ganska snabbt at jag hade inte pengar på kortet, fuck. En del fick jag med mig men inte allt, får ta det i morogn. robert var lagomt nöjd på mig.
Städningen gick inte heller nått bra, men jag skrattade för mig själv hela tiden så det gick till slut.

Sen kommer klantningen. Sist jag hade min egen bil hade ju mamma lämnat ljuset på så vi fick starta med startkablar. Idag är jag smart och sätter på bilen för att få värme medans jag skrapar rutora. Sen när jag väl ska sätta mgi i bilen har dörren gått i baklås eller nått, bilen stod på med dörrarna var låsta.. WHAT? ringde upprörd till dreas som dock druckit öl, och mitt hopp var över. Kom då på den smarta idén att kolla bagageluckan. Yes, den var öppen! fick lite smidigt klättra in genom bagageluckan och öppna dörrarna. Snyggt! Skulle gärna vilja se mig själv krypa in där. Nicole fick sig ett gött skratt iaf. haha
Varför ska jag alltid klanta mig så jävla mycket? :P Men åandra sidan det bjuder jag på!

Nu är som vanligt One Tree Hill på schemat, sängen snart också för den delen. otroligt trött..

image347
en sån hr knapp skulle jag behöva fastklistrad på kroppen.. undrar vem som skulle få äran att vara min "Helper"? Stackare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0