Ledig Lördags kväll?

Jag måste vara sjuk. Jag är ledig en Lördags kväll!
nej så är inte fallet, har faktids jobbat mellan 07 - 19 idag och kände att jag orkar inte med en sån helg till som jag hade förre helgen. Blev lite för lite sömn då, och det fick jag sota för hela veckan. + att jag faktids jobbar nu varje dag hela veckan fram tills fre. Så gör som mamma tycker: att jag måste ju vara ledig och leva lite också. Så sant, så sant!

Istället har jag tagit mitt förnuft till frånga och är hemma och njuter. Tråkigt bara att älsklingen är på Hockey, men ska åka ned och hämta dem när den är slut.
Nyss duschat vilket var riktigt skönt efter en dag av frossa.

Ska vara ett duktigt barnbarn nu, som jag förvisso alltid är, och ringa min kära farmor. Åh, vill ha ledigt så jag kan åka upp till Sthlm och bli bortskämd av både henne och pappa. Självklart umgås med broder också då. Hoppas jag är ledig några dagar snart så jag kan åka :D

Förövrigt var jag inte att leka med när vi slutade. Min bil var täckt av snö och den gick inte att få upp. Vindrutetorkarna krånglade och jag fick ett spel, för mig själv såklart, men fan så bitter jag blev! Men åandra sidan med all rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0