Lön

Löning på måndag, riktigt eftertraktat! vet redan en hel del grejer jag tänkt införskaffa mig. Det som är allra viktigast är skor. Behöver nya skor till träningen, då jag upptäckte i fredags att de jag har nu är det hål i, så de får jag avvara till jobbskor eller dyligt. Vill ha ett par som jag verkligen bara tränar i, det är viktigt :P
Sen har jag hittat två klockor jag ska ha.. använder ju klocka varje dag så det är en bra sak. Får se om den ena finns kvar eller om den är slut.
Böcker.. bokrea från och med nästa vecka. Har en del böcker jag vet att jag vil ha som kommer vara med, så varför inte passa på? Är inte ett dugg intresserad av att läsa de jag har just nu, även om jag inte läst nån av dem. Men något nytt känner jag för, och eftersom jag vet vad jag ska ha så är det perfekt.

 

Åh, jag vill ha en med rosa band, men fann ingen fin. Dock finns den med vit bakgrund och funderar på dne istället för en rosa. Den svarta klockan ska jag ha, har redan en sådan men den är kaputt, och det är en favvo så den hoppas jag verkligen inte är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0