Måndag hela dagen

Sant är det..

Ingen träning för min del idag, måste se till att bli frisk tills helgen. Jag är ledig och ska för en gångs skull gå ut, och det är ju Rally helgen, vilket innebär förhoppningsvis massa med folk ute :)
Litar på att Calle styr upp det hela riktigt bra, men man brukar inte bli besviken när han är med :P

Ska snart gå in i duschen och iväg till jobbet. Jobbar em/kvällen hela veckan, skönt på ett sätt samtidigt som det suger på ett annat. Alltså återigen en vecka jag och älsklingen jobbar om varandra.

Hoppas bara på att denna vecka så gå fort, och at jag blir frisk!
Längtar tils imorgon då jag äntligen får ta mig min behövliga sovmorgon. I morse fick jag snällt kliva ur sängen vid 08 för att skjutsa älsklingen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0