.. med glass och grädde

Våfflor får det bli idag. Jag hade beställt det tills jag kom hem från jobbet igår, men fick inga :/ Elaka älsklingen!

Nyss sett klart på The Notebook, alla säger ju att den är så bra. OCh det var den.. trodde kanske att den skulle vara ännu bättre men ändå.

Nu ska jag fixa en skiva tills kvällen mallan ringde och sa att det får bli min uppgift i princip. Sen bli det en snabbis till Bergvik, ska se om de har några svarta stövlar till mig och Bolaget såklart.

Ikväll är det utgång som gäller, är taggad till tusen. Kommer förmodligen vara hemma hos Mallan innan hon själv. Haha

Nej massa saker att dola med nu så hej svejs!

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0