Myskväll

Blev en myskväll idag. Varken promenad eller träning. Kändes inte så smart, och tack vare det känner jag mig faktiskt bättre nu än i morse. Har iofs. inte gjort många knop, mest legat i soffan och glott på tv typ.
Blev en sväng till Bergvik, apoteket och maxi. Fick för oss att göra Tacos ikväll, inte fel alls.
Nu är jag dock mätt som få, och det är inte gött alls..

Sett på Göta kanal 2 också. det var typ johanna humor i den filmen :) Och se där, jag lyckades,trots att det är söndag, hålla mig vaken hela filmen igenom :P

Ska snart sova så jag orkar upp till morgonen, åker till jobbet och så får jag se vad länge jag orkar, är ju ändå ledig två dagar som jag akn ta igen mig helt på..

Ingen träning på hela veckan förmodligen har jag bestämt mig för,. Vore riktigt skönt att vila och bli helt frisk, men vi får se. Promenader är ju inte så himlans ansträngande iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0