Onsdag - Träning och kalas

Äntligen fick jag igår gå på ett spinning pass, som jag har längtat efter det! Haha, jag som aldrig skulle börja träna. Det vra iallafall riktigt kul. Spinna till schlager är ju aldrig fel, typisk Johanna musik var det verkligen.

Sen blev det en sväng till Bergvik. Kollade böckerna och en massa annan dret, dock kom jag därifrån utan en enda bok, what, hur blev det så? Annicka var smart och kom på vilka böcker hon hade och inte..
Träffade förövrigt Nazo. Jämt lette kuuuuul, inte setts på hur länge som helst, och nu drar hon till Italy i 4 mån.. fusk!

Direkt till mamma en snabbis efter för att hämta mina saker hon köpt me från finlands färjan. Vilket innebar 2 limpor cigg och min älskade Armani Code parfym. Tack tack :)

På kvällen var det kalas hos Svärmor och Peter, eftersom han fyllt år. Tråkigt nog hade älsklingen självklart fotbolls träning och följde inte med. Men jag tackar inte nej till en semla, gos med goaste katten och socialitet :P Fast Social som jag var när hans föräldrar åkt somnade jag en stund i soffan, men vaknade lagomt till Top Model. Typiskt mig?

Så var ytterligare en ledig dag spenderad..

image376

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0