renovering

Nu ska jag börja tjata på älsklingen igen att vi ska göra om i vardagsrummet. Varit på IKEA idga efter jobbet med mamma, och hittat så sjukt mycket snygga saker vi ska ha dit in. Hittade även äntligen nya stolar till köket, de ska bli mina snart, orkar inte vänta med dem tills köket är klart. Vi vet inte ens när vi ska börja med det ju.. Beslutade däremot idag att vi ska behålla vårat gamla köksbord, det är rätt snyggt ändå, gamalt och slitet som jag vill ha det :)
Äntligen ska jag få bort barbordet ur köket. Barbord var en inne grej just när vi skaffade det, och nu gillar jag det inte alls, typiskt mig? Ja, men nej det är verkligen inte snyggt längre.. velat ta bort dte länge, men vi måste ju ha ett :P

Men åh jag vill bara åka och köpa allt idag!! Funderar å att åka och köpa allt snart så vi måste börja i vardagsrummet :D Båda vill ju göra om nu, men ingen orkar riktigt ta tag i det när vi jobbar jämt :/

Ni ska få en liten förhands titt på möblerna iallafall..
Stolarna till köket är fula så de blir snygga, de till vardagsrummet/matsalsmöbeln är sjuuukt snygga..

    

I'm so in love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0