Shopping

Passade på att dra med mig älsklingen ut på stan förrut när vi ändå var lediga/hemma samtidigt. Införskaffade en av klockorna jag kollat på, självklart den vita med rosa plattan. Den andra fanns inte längre. Var in på Bok rean på Akademibokhandeln, där var det dock för mycket folk och det var skit böcker.
Team sportia gav mig äntligen en ny vattenflaska som förmodligen är bättre än den andra, och den är rosa :P
Älsklingen fick sig en ny innebandy klubba, sen tyckte han till och med att det var rätt underhållande att ränna runt med mig.

Vi packade oss in i bilen igen och åkte ut till IKEA. var ju tvungen att visa han ala snygga möbler jag och mamma sett som ajg vil ha. Men kom på hur vi ev. vill ha köket istället, så en del kanske vi skippar.. om älsklingen får bestämma, men det vet jag inte ;) vi får se..

Skulle bara in på Maxi för att kolla deras bok rea också, slutade med att jag kom ut från väskshopen med en ny väska, rå nice. Sen inne på maxi fick jag mig 4 böcker, dock inte tillräckligt så gick vidare till Obs där jag fann ytterligare två. så nu är jag nöjd.. tills i morgon. Fann nämligen två böcker till jag vill ha, men efter tillsägelser från svärmor får jag inte köpa några böcker hon redan har, så får vänta och se tills i möra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0