Sjuk igen..

Fan vad trist det är att vara sjuk hela tiden. Har ju varit det till och från i 2,5 vecka snart. Just nu svettas och fryser jag om vartannat. Kul? Nej vill inte. Inte blivit bättre av att jag endast stått i kylen ida¨g på jobbet typ, brr.

Har tydligen ingen matlust heller, ändå försöker jag få i mig min älsklingsrätt jag fixade till igår ju, men nej. Fick inte i mig direkt mycket igår kväll heller för dne delen.
Det enda som var/är gott just nu är grönsakerna, tur dte iallafall.

Skulle ju se på top model och va mysig med älsklingen igår, tjoho.. 21.45 somnade jag i sängen och vaknade inte förens i morse när klockan ringde 06.00. Skönt, för jag kände mig faktids rätt utvilad då..

Jaja, det är fortfarande synd om mig. Men fick trots allt sluta tidigare idag pga av att det står fel på schemat i morgon, får ingen sovmorgon som jag tänkt mig. Så nu har jag tagit mig in och ur duschen och ska åka ned mot stan för att möta upp Emma och Johanna strax. Jonnis är sjuk hon också så hon orkar förmodligen inte möta upp oss :(

nej, hejsvejs från en sjukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0