Sköna söndag, lediga söndag

Åter igen älskar jag söndagar.. dagen då man bara kan vara hemma och plocka och dola, gå runt och vara sleten med älsklingen. Det uppskattar jag!

Idag uppskattar jag denna söndagen extra mycket då vi sov länge. Men efter 17 timmars jobb igår var det mer än behövligt. Skulle egntligen jobbat 19 timmar, men när klockan var 01 vara mina snälla kollegor så söta att de lät mig åka hem. Tack! Hade verkligen inte orkat 2 timmar till..
Stress, stress, stress var det iallafall i går.. hade 30 min på mig att ta mig från ena jobbet, hem och käka och iväg till andra, men jag hann :)

Nu ska jag snart iväg och träna, försöker varva allt städande och tvättande häör hemma med nått kul också. Och efter det ska jag göra mumsig söndags mat. Älsklingen vill ha traditionell söndags Pizza, men det blir ingen idag! Elaka Tjej tycker han..

En promenad i det sköna vädret ska jag försöka hinna med också. Ingen strålande sol, men ändå 8 grader varmt ute.. det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0