slappa söndag

Vaknade vid 11 i morse av att svärmor skickade sms: "Hur mås det idag? Blir det nån pump kl 16idag?"Jo tack, det första jag ville tänka på när jag vaknade var gärna träning. Men ändå av nån konstig anledning skrev mina fingrar utan mitt medvetande ett sms tillbaka att det blir det. WHAT? Träning dagen efter?
Klev dock ur sängen och insåg at reorben hade faktiskt gjort ett under. Inte alls så bakis som jag hade tänkt mig att jag skulle vara. Hur skönt som helst.
Men trots detta kom jag inte ur sängen på riktigt förens vid 16.00. Dock fick jag ändra det där med träningen till en lång promenad i stället, lockade inte drekt att åka iväg och ta i en massa och svettas och bla bla.
En lång skön promenad blev det i stället, efter det var jag millisekunder från att vara så social och somna i deras soffa tills älsklingen kom och hämtade mig, men jag höll mig vaken. Ett under igen!

Nu ska jag snart sova iallafall. Tryckt en varsin pizza då jag kom på att jag hellre ville ha maten jag lagade till matlåda imorgon. Följde ett nytt recept jag hittade, världs enkelt och super gott :D

Tack och hej för denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0