Snopp - gråa dag

Fan skrev ju nyss ett inlägg som bara försvann :P Jag som är lite små stressad över att jag börjar jobba snart också. Men blogga hinner mna alltid, typ :P

Skönt att jag jobbar idag, dte är så grått och tråkigt ute. Dock vore det skönt att få vara ledig en kväll snart, saknar ju älsklingen. Men är ju som sagt ledig i helgen :)
Hoppas dagen går lika fort som de två tidigare, chansen finns då jag är fast i kassan as usually. Skönt eftersom jag inte är helt frisk och vill inte anstränga kroppen. Haha, ja latmasken har tagit över min kropp denna vecka..

Såg trejde Prison brek igår, slutade riktigt spännande, nu vill vi ha meeer.
Alla One Tree Hill ligger så fint på datorn nu också, Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0