Soliga daaag

Solen har strålat nästan konstant sen jag åkte till jobbet i morse. Fick så där lagom ånges över att jag skulle ehöva sitta inne och se solen stråla in genom det enda stora fönstret vi har. Blev inte direkt bättre av att kunderna kommer in och talar om vilket skönt väder det är och "Stackare som måste vara inne en sådan här skön vårdag" Tack för den är det enda jag kunnat svara, jag vill inte veta!
Men tillbringade faktiskt lunchen ute i solen så gott det gick. Det var hur gött som helst ju.

Tänkte jag skulle ta mig i kragen idag och skriva klart min Cv och åka och lämna in. Dock känner jag inte ett dugg för det just nu, så jag gör det i kväll och lämnar den senare idag eller i morgon. Måste ju dit med den iallafall snart så jag visar att jag är intressead.

Tänkte slänga på mig skorna, greppa tag i iPoden och bege mig till obs och införskaffa boken jag aldrig köpte med i går, så slår jag tv flugor i en smäll. Både en skön promenad och att jag får boken, smart eller hur? :)

Kanske ska börja läsa nån av böcker jag köpt så de inte bara blir liggandes. Kanske mer än på tiden att jag lämnar boken jag började läsa i höstas, åt sidan ett tag. Den lockar mig faktiskt inte ett dugg alls. Kanske skulle lyssna igenom den istället.. mne det är ju inte samma sak..

Jaja, mina världsproblem för dagen faktiskt, hoppas de är mäkta intressanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0