Soliga sköna onsdag

Underbart skönt att komma ur sängen vid 06.30 i morse. Nej nu ljög jag faktiskt. Älsklingen fick tvinga mig ur sängen för att jag inte skulle komma försent. Men vem vill egentligen kliva ur så tidigt?
aja iallafal kom jag i tid för en gång skull och vi satte direkt i gång och jobbade. Jag lallade nog mest runt i mig egen värld då jag kom på den smarta idén att jag faktiskt har radio på mobilen. Tacka Adam och Gry för deras sköna "mornar". De är riktigt underhållande att lyssna på, gick och skratta för mig själv..

Dagne har gått fort, och äntligen blev den 15.00 och johanna fick gå hem, ungefär iallafall. Satte mig glatt i bilen och hem. Blir så pigg och glad när det är sånt här kanon väder ute som det varit idag. Varför kan inte alla dagar vara sånna? Tyvärr får man inte allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0