Stackars johanna!

Ja, så säger älsklingen iallafall.

Har jobbat hela dagen, lugnt och skönt. Hann med allt som skulle göras och lite till typ. Sög dock att det snöat balle ut idag, som över gick till regn. Vill inte ha mer snö nu!

Har tillråga på allt gått och blivit sjuker också. Eller känner mig lite små krasslig. Börjar bli förkyld, och hur kul är det? Halsen värker och jag vill bara sova.

Lite kukelimuck medicin och Pizza kan förmodligen minska min sjukdom, hoppas hoppas.

Älsklingen har ångest för att hn inte var hemma med mig igår, så han har städat hela lägenheten, lagt in alla kläder och lagat matlåda åt mig tills i möra. Tycker nästan han borde ha ångest oftare, haha! Tack baby!

Stackars Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0