Ta bort locket tack!

Varför får jag alltid lock för öronen när jag är sjuk? Det finns ju ingen mer obehaglig känsla än det. Kul om det ska vara så på jobbet sen, lär få säga VA!?.. Ursäkta, vad sa du? till varenda kund, lite pinsamt :P haha
Men annars känns det lite bättre idag, fick ta mig en Ipren innan jag somnade igår för huvudet banka om satan. Så snälla, snälla rara kroppen låt mig bli frisk nu!

Idag kommer det en ny kille till jobbet, skönt. Då är jag inte "den nya" längre :P haha Trevlig verka han också av de 30 sek jag träffa honom i fredags.
Hoppas på att tiden går lika fort som i går. + att jag måste vara hemma tills 21, det är ju dags för Gynning ikväll igen.

Åh, hittade massvis med One Tree Hill avsnitt i morse, med svensk text. Yes, I'm the big geek who need  swesub. Nejdå, skämåsido, men det är så sjukt mycket skönare att kolla på det då.
Hoppas på att alla är klara när jag kommer hem från jobbet sen.. Kan tänkas bli en One Tree Hill maraton-söndag på söndag, vore inte helt fel.
Hittade 3:e nyaste avsnittet av Prison break också, så det vill jag verkligen ha klart i kväll :D

Nu har ni fått tillräcklig med onödig info, tack och hej!

44359-243
Dessa är mina nya soulmates, de följer mig överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0