Tack mammi

Sovmorgon i morse var hur underbart som helst. Åkte till mormor och fick mig lite lunch. Sen var det bara att åka iävg till jobbet.

Min hals har spökat hela dagen, ena stunden ont andra kändes det ingenting. Skumt! Tror även jag tyvärr haft lite feber, då jag varannan minut frusit och varannan minut svettats typ. Då är det inte kul att jobba!

Aja i allafall, mamma var snäll och åkte iväg och besiktade min bil, kom tillbaka och sa att det hade gått fint. Skönt, nu har vi äntligen två bilar igen!
Sen när jag slutat går jag ut till bilen, och inser att ljuset varit på flera timmar. Åh, nej den gick självklart inte att starta! Typiskt, jag som verkligen ville hem. Men jag fick väll kompensera det med att hon hade tankat upp bilen åt mig :) Tack mammi!
Men det var sisådär kul att sitta och vänta 20 min utanför jobbet på älsklingen och startkablar :P

Sov dags strax. I morgon ska jag träna hur sjuk jag än känner mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0